Lt En Ru
lt
en ru

Nuo rudens prasideda nemokamos treniruotės senjorams nuo 60 m.

Nuo rudens prasideda nemokamos treniruotės senjorams nuo 60 m.

Norėdamas skatinti vyresnio amžiaus žmonių fizinį aktyvumą, Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras nuo rugsėjo mėnesio iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų organizuoja nemokamus fizinio aktyvumo užsiėmimus ir kviečia visus vyresnius nei 60 m. amžiaus kauniečius juose dalyvauti. Linijiniai šokiai, kineziterapinės mankštos, funkcinės treniruotės, mankštos baseine ir tai chi – galėsite rinktis Jums labiausiai patinkančias veiklas!

Daugybė mokslinių tyrimų neginčijamai įrodė, kad reguliarus fizinis krūvis stiprina širdies ir kitus kūno raumenis, gerina kraujotaką, mažina kraujospūdį, cholesterolio ir gliukozės kiekį kraujyje, tikimybę susirgti onkologinėmis ligomis, osteoporoze. Judėjimas teigiamai veikia ilgalaikę bei trumpalaikę atmintį, suvokimą, gebėjimą bendrauti ir savimi pasirūpinti. Daug judantys žmonės yra geresnės nuotaikos ir išvaizdos, labiau savimi pasitiki, moka džiaugtis gyvenimu.  

Skubėkite registruotis, nes vietų skaičius sparčiai mažėja!

Registracija Tel. (8 37) 45 47 17.

 

 

Kineziterapinės mankštos.  Mankšta – tai natūralus ir lengvas būdas sustiprinti savo sveikatą ir pagerinti gyvenimo kokybę. Sportuojant organizme sumažėja susidariusių pavojingų medžiagų kiekis, atpalaiduojami raumenys, gaminami hormonai (endorfinai), pagerėja nuotaika. Užsiėmimų metu su terapeuto priežiūra bus atliekami saugūs ir efektyvūs pratimai naudojant kamuoliukus, svarelius, elastines gumas bei kitas priemones.Siekiant visapusiškos pratimų teikiamos naudos skirtingo fizinio pajėgumo asmenims, fizinis krūvis bus parenkamas trimis skirtingo intensyvumo lygiais, kuriuos nustatys kineziterapeutas. Užsiėmimų metu bus kompleksiškai lavinamos visos judėjimo funkcijos: liemens judesių valdymas, stuburo judesių amplitudė bei pilvo ir nugaros, giliųjų ir paviršinių raumenų jėga.

Linijiniai šokiai. Tai šokimo būdas, kai šokame visi kartu, sustojus į vieną liniją. Visi juda ta pačia kryptimi ir šoka tuos pačius žingsnelius. Šokant nėra fizinio kontakto tarp šokėjų. Priskiriami prie aerobinių pratimų, kuomet šokant atliekami judesiai, pritaikyti vyresnio amžiaus žmonėms, po kurių nėra labai padūstama. Aerobiniai pratimai stiprina širdį, nervų sistemą, skatina ne tik kūno, bet ir galvos smegenų kraujotaką, tuo pat gerindami nervinių ląstelių apsirūpinimą deguonimi.

Mankštos baseine. Vandenyje sumažėja kūno svoris, tuo pačiu mažėja apkrova sąnariams, raiščiams, raumenims ir sausgyslėms. Baseine atliekami įvairūs pratimai didina judesių amplitudę, gerina lankstumą, didina raumenų jėgą. Atliekant trenerio parinktus pratimus jaučiama ne tik fizinė, bet psichologinė nauda – žmogus atsipalaiduoja, vanduo teikiamai veikia emocijas, ramina. 

Funkcinės treniruotės. Funkcinės treniruotės priskiriamos prie tempimo pratimų. Atpalaiduoja nervų sistemą, neleidžia sutrumpėti sausgyslėms, atrofuotis raumenims ir nervams. Atliekant tempimo pratimą, tempimo pozoje reikėtų išbūti ne kelias sekundes, o tol, kol raumenį paskausta. Taip pasiekiamas tinkamas poveikis. Tempimo pratimai apsaugo nuo judesių amplitudės sumažėjimo – kad netaptų sunku užsirišti batus, užsisegti nugaros pusėje esantį užtrauktuką ir pan.

Tai Chi. Sveikatinimo mankštos, padedančios tobulinti kūną ir dvasią. Tai či yra  darni meditacinės technikos ir judesio visuma, gerinanti kraujotaką, savijautą, susikaupimą. Šios mankštos išjudina raumenis, lėti judesiai lavina koordinaciją, todėl ypač tinka vyresnio amžiaus žmonėms. Mankštų metu kvėpuojama lėtai, švelnūs ir lėti judesiai padeda nusiraminti, teigiamai veikia žmogaus širdį.

 

Daugiau informacijos

Visuomenės sveikatos specialistė Jūratė Jackytė

Tel. (8 37) 45 47 17

El. p. jurate.jackyte@kaunovsb.lt

 

Kalendorius

gruodis,
2018
P
A
T
K
P
Š
S
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Visi renginiai

Naujienlaiškis

Naujienos tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę!
Loading
© 2017 Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras